Skorzystaj z noworocznej promocji! Przez cały styczeń i luty do każdego zamówienia dodajemy Kartę Rabatową na kolejny zakup.Wysokość rabatu zależna jest od kwoty i wynosi: do 90 zł - 5%, do 270 zł - 10%, powyżej - 15% (bez kosztów wysyłki). Zapraszamy.
REGIONALNIE
NATURALNIE
DLA DUSZY
I CIALA
0,00  0
Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Regulamin zwrotów i gwarancji

Odstąpienie od umowy

Jeśli:

  1. Jest to zakup dokonany jako konsument

  2. Jest to transakcja dokonana jako osoba fizyczna po 31 grudnia 2020 r. w kontekście Twojej działalności, ale bez charakteru zawodowego

Masz prawo odstąpić od umowy zawartej zdalnie.

Chcąc wycofać się z umowy, wystarczy poinformować nas o swojej decyzji. Możesz to zrobić poprzez wysłanie e-maila na adres: kraftdzielnia@gmail.com.

Proszę odesłać nam produkt na adres: 55-100 Trzebnica ul. Bochenka 33 w ciągu 14 dni od dnia, w którym zdecydowałeś się odstąpić od umowy.

Początek 14-dniowego okresu rozpoczyna się:

  • Dla fizycznych produktów - od chwili, gdy produkt jest w Twoim posiadaniu lub wskazanej przez Ciebie osoby. Jeśli umowa obejmuje kilka produktów dostarczanych oddzielnie - od otrzymania ostatniego produktu.

  • Dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Jeśli chodzi o zwroty, zwrócimy Ci wszelkie dokonane płatności, w tym koszty wysyłki, najpóźniej w ciągu 14 dni od otrzymania od Ciebie decyzji o odstąpieniu od umowy.

Istnieją jednak pewne sytuacje, gdy prawo do odstąpienia nie ma zastosowania. Więcej szczegółów znajdziesz w głównym Regulaminie Sprzedaży.

Gwarancja produktów

Jeśli produkt zakupiony u nas ma wady, możesz zgłosić reklamację. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami mailowo na ziolowepola@gmail.com lub pocztą na adres: Złotów 57, 55-106 Złotów.

Jeżeli produkt jest wadliwy, prosimy o jego odesłanie na adres podany powyżej.

W przypadku stwierdzenia wady produktu, masz prawo do:

  • wymiany na nowy,

  • naprawy produktu,

  • obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy w przypadku istotnej wady.

Odpowiedzialność za wady trwa dwa lata od daty zakupu.

Zalecamy zgłaszanie wszelkich reklamacji w ciągu roku od momentu wykrycia wady, ale termin ten nie może upłynąć przed końcem okresu gwarancji.

Po otrzymaniu reklamacji odpowiemy na nią w ciągu 14 dni.

Więcej informacji na temat procesu gwarancyjnego znajdziesz w głównym Regulaminie Sprzedaży.

  • +48 792 429 104
  • ziolowepola@gmail.com
  • ziolowe pola
ziolowepola.pl
METODY PŁATNOŚCI
METODY DOSTAWY